SÅ UNDERBART BÄST

HEEEEEMMA! Branäs var galet kul seriöst, bästa helgen på länge! För det första kan jag glädja er med att jag inte har trillat alls. Eller jo när jag stod stilla men det gills väl inte? Sista kvällen så var jag, Maja, Emma, Amanda och Julia uppe till 3- halv 4 så kul vi hade. Även första kvällen var också sjukt rolig jag och Linnea hade vår egna lilla ''teater'' hehe började med att vi skulle köra charader men slutade med teater.. Nej, ska inte tråka ut er med en massa saker, skriver mer sen puss haj ♥

I know that it's true ~ that I was made for you 

Kommentarer
Postat av: Bea ;)

hahaha, galet kul var bara förnamnet ! ;D<3

2011-02-12 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0