INLÄGG TIL IDA KAJSA OCH MATILDA ♥

Hej allihopa! Ni börjar bli lite dåliga på att kolla bloggen, kom igen nu så får jag lite mer blogglust! Slutade tidigt idag ju och Emma följde med mig hem. Vi gjorde inte så mycket mer än typ satt vid datorn, de vi brukar göra. Sen när vi att och åt ringde någon jävel mig med dolt och det visade sig vara Ida, Kajsa och Matilda haha. Kajsa sa att nu hade jag något att skriva om i min blogg så här har ni ert inlägg hehe. Snart sticker jag till träningen hoppas på att Jasse ska vara där saknar henne för mycket. Men ska gå och fixa lite saker nu, pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: emma ivarsson

tack för idag underbara du!!

jag behövde verkligen skratta så mycket !! (Y) <333

2011-02-08 @ 19:57:09
URL: http://barahoney.blogg.se/
Postat av: ida maran <3

men asså synd, jasmin gick hem idag, sjuk, ont i halsen,feber,huvet,spydde, stackars liten flicka.

men du får nog träffa henne snart.

älskar dig matilda olsson (L)

2011-02-08 @ 20:27:23
Postat av: KaJsA

hahah vi är rätt bra på att snacka i telefooon :D <3

2011-02-08 @ 21:23:43
Postat av: pelle ljungstedt

låter gött=),synd att den där andra tjejen blev sjuk =(

2011-06-08 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0