du vet inte vad som väntar dig bitch

Tänkte bara skriva lite kort, men känner på mig att det kommer bli rätt långt endån... Men skit i det, igår åkte vi ifrån Orlandovidare till Fourt Laouderdale. Måste erkänna att jag saknar lägenheten vi bodde i i Orlando liiiite. Men här bor vi på Hilton hotell precis vid havet och de det är ju aldrig fel eller hur? ;) Idag har vi varit nere på stranden och bättrat på solbrännan lite. Snacka om att det var stora vågor i havet, riktigt härligt! Jag vågade först inte hoppa i vattnet för det var en sån flagga uppe som visade att där kunde finnas manneter, alltså sånna som bränns nu, inte sånna som bara flyter runt i havet! Snacka om att jag var rädd då.. Så fort jag känner något mot benet bara hoppade jag till, jag vet rätt mesigt menmen... Nu tänkte jag hoppa in i duschen för jag har en hel strand i min hårbotten så vi hörs sweethearts :* jag saknar alla ni där hemma så in i helvete !

Kommentarer
Postat av: jessica

SAKNAR DIG SÅ FUCKING MKE ÄLSKLING!

vill oxå vara där nu, med dig (A) <3

älskar dig <3

2011-02-25 @ 13:36:32
URL: http://fuuucku.blogg.se/
Postat av: Kajsa Nyren

SVERGIE SAKNAR DIG HJÄRTAT !

kajsa saknar dig mega mke §§§§§§§§§

2011-02-26 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0