AWESOME

Hejsan ! Idag har det inte blivit lika mycket bloggning men igår fick ni ju endån ett antal inlägg. Men det kan jag ju inte skylla på. Jag har varit i hallen hela dagen typ, tittat på en massa matcher men det är kul! Va där med Ida, Kajsa och Linnea. Haha, vi hade så jäkla kul tack tjejer ♥ Sen kom dom andra i laget för dom skulle spela match, dom förlorade tyvärr men dom spelade lika med dom ett tag men sen gick något snett.. Nej, nu ska jag nog gå och plugga lite till ett SO-prov jag har imorgon, aaauutch... Ha det älskade blogg läsare !

Lite bilder från idag;


JAG LIKNAR EN JÄVLA TJOCKIS !


hon försökte knäppa upp min bh och kittla mig...

Säg bara till om jag ska ta bort någon bild girls !

Kommentarer
Postat av: KAJSA

FYFAN VAD VI E' BRA !

älskar er §§§§§§§§

2011-02-13 @ 19:13:17
Postat av: marre

haha va dedär såg roligt ut :D.

2011-02-13 @ 19:55:13
URL: http://marresliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0