världens bästa människor

Tjena mitt bena ;)
Kom hem för en stund sen och har precis ätit. Match förlorade vi tyvärr med 2 bollar men om vi hade spelat som vi gjorde i slutet så hade vinsten varit vår! Sen vädert idag, herregud det ska vi verkligen inte klaga på..Borde egentligen inte sitta vid datorn men har inget bättre för mig. Kanske ska ta och sms någon friend och fråga om dom vill träffas, eller ah får se...Men vi hörs senare idag pussHEJ !

btw; när jag och Emma cyklade till matchen så träffade vi Tutti och Pepper, saknat henne såååå mycket. Hon hade tydligen varit med Elin då precis, fan att vi inte hann träffa Elin för den tjejen saknar jag galet mycket ! ♥





utan er tjejer i min närhet vet jag inte vad jag skulle gjort, jag älskar er så sjukt jävla mycket !

Kommentarer
Postat av: elin mårtensson

jag älskar dej med hjärtat !

2011-04-10 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0