so what ?

Hej på er.
Har inte bloggat på ett tag, dels för att jag inte har haft någon lust och för att jag inte haft tid. Idag har jag varit iväg hela dagen typ. Åkte hem ifrån vid kvart i 12 tiden för att spela match i kävlinge losa tyvärr men spelade helt ok vid vissa tillfällen. Efter det hängde jag med Emma till lund för att kolla när hon, Ida och Bella spelade med killarna. Själv ville jag inte spela. Efter det stack vi hem så nu sitter jag här och gör ingenting..Ska strax äta, svälter typ ihjäl känns det som! Men ha det gött så hörs vi ;)♥

jag & min ängel igår ♥

Kommentarer
Postat av: elina

du e söt ! :) Haha får se om jag gör fler :P <3 Bra spelat idag förresten :D

2011-04-02 @ 20:30:54
URL: http://elinaarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0