nu smäller det, inget märkvärdigt at all

Godmorgon på er!
Skulle bara säga att, idag är det ju som jag ska göra ''den där grejen'' haha, men jag tänkte faktist berätta för er nu vad det är för jag inte inte tid sen efter det. Men det är så att jag ska ta 2 nya hål i öronen, jag vet inget speciellt så men eftersom jag väntat på detta sen i somras typ tycker jag ändån att det är kul att jag får göra det nu. Ni kanske undrar varför jag inte tagit nya hål då innan, men det är så då i somras var det kanske lite onödigt för då badar man jag och blablabla så kommer där in lättare bakterier sen i höstas/vintras har vi glömt bort det. Sen nu när vi kom hem från USA så beställde mamma en tid till mig och Erik ;) Men nu måste jag sticka så vi synes, byebye :*
 
ett sånt, sen ett ''normalt'' i öronensnibben


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad fint! har också velat göra sånna länge, men får inte :( men snyggt är det! kram <3

2011-04-20 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0