now and forever

Haha, såg att Elina och Kajsa ville att jag skulle göra  ett videoinlägg, satan hade hoppats på ett nej..Som sagt åkte pappa, Erika och Elias hemifrån vid 12 tiden, så jag orkade verkligen inte vara ensam hemma själv så smsade ett få tal personer. Det slutade med att jag gick hem till Vicky. Vi hade det så skönt! Vi låg ute på gräsmattan på ett par filtar, lyssnade på musik och bara snackade. Så härligt, kan verkligen prata om allt med Vicky så glad att jag har henne! Sen bestämmde vi oss för att gå ut och gå. Vi hittade även en liten grusväg som ledde hem till mig, rätt bra ju. Men nu ska jag äta grillad hamburgare pussHAJ ♥

jag älskar dig galet mycket hjärtat!

Kommentarer
Postat av: elina

tack :D

2011-04-10 @ 19:02:52
URL: http://elinaarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0