lalalalalala

Heeej på er!
Har inte bloggat på hela dan för har vatt med Emma. Vi pluggade lite till provet imorgon sen så dränkte Emma sig i min brunutansol för hon kände sig blek när hon stod brevid mig, haha. Men ska bara säga till er att min bränna är äkta! Så att ni inte tror att jag också går och dränker mig i brunutansol. Har kvar min naturliga sen USA. Men imorgon är det JÄGERS som gäller för mig och brudarna. Kommer bli grymt. Lite ångest beslut om vad jag ska ha på mig men det löser sig hoppas jag. Men ska kolla lysfällan på tv3 Rosanna är ju med! vi ses ♥

och några brudar till..:D

Kommentarer
Postat av: p12 :D

sjukt söt bild

hemma hos vem e ni dig eller emma ?

2011-04-28 @ 23:03:32
Postat av: p12 :D

sjukt söt bild

hemma hos vem e ni dig eller emma ?

2011-04-28 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0