jag blir knuffad runt

God morgon!
Vaknade typ vid 8 tiden för Elias kom upp och väckte mig, han tyckte väl att jag skulle gå upp men de tyckte inte jag. Men har precis ätit frukost och nu sitter jag här med 2 stora påskägg fyllda med godis! Annars idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra, skulle kanske träffa Kajsa och kanske Emma, vi får väl se. Sen imorgon kommer släkten hit eftersom Erik fyller år, sen ska vi fira lillaElias också eftersom vi inte gjort det än. Men ja, ska hoppa in i duschen nu så vi hörs ♥

kajsiisch & jag

Kommentarer
Postat av: kajjjjjjjsa

älskar dig patildiiiiisch :D <3

2011-04-23 @ 11:18:55
Postat av: robin

hahah jasså ni våldtar varandra

2011-05-02 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0