It feels like home to me

Hello!
Sen bloggning idag, men har typ inte alls haft tid. Efter skolan hände Emma med mig hem, när vi var på väg hem så blev jag jättesugen på fruktsallad haha så när vi kom hem gjorde vi fruktsallad, med glass och CHOKLADSÅS. Emma du trodde väl inte att jag skulle glömma den. Det var de ända Emma var intresserad av, chokladsås..Nog om det, strax där efter åke hon hem eftersom vi hade träning senare mot kvällen. Träningen gick väl bra antar jag, i slutet fick jag bara så svårt att andas eftersom jag har astma. Jaja, borde väl gå och lägga mig rätt tidigt för blev alldeles försent igår, låg uppe och smsa too long. Men nu ska jag kolla vider på fb och spnt skit så vi ses ♥

Fick hem lite läder från H&M innan, alltid kul;

världens sötaste klänning, kommer ni ihåg att jag lagt upp att jag velat ha den och så innan ?

+ ett par vanliga vitashorts.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jätte fina saker! älskar klänningen! :D kram <3

2011-04-11 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0