Black Swan

Godmorgon!
Amen det är väl härligt när en familj väcker en vid 8 tiden..Även fast jag egentligen i vanliga fall skulle vaknat vid den tiden, men i morse så kände jag att jag hade kunnat sova hur länge som helst! Men det vet vi alla att det inte är snat för Matilda Olsson kan absolut inte sova länge...Jaja, igår kväll tittade vi på ''Black Swan'' den var väl helt okej, har sett bättre. Men den var lite knepig, man fick typ inte ihop filmen förräns i slutet.
Men annars idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Pappa, Erika och Elias ska iväg på handboll idag igen så är ensam hemma typ till 15 tiden eller nåt sånt..Men nu ska jag äta frukost så vi hörs, hajdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0