som sagt, glömskas i världen..

hahaha, jag är ju typ sååå smart..
idag efter gympan i skolan kom jag på att jag inte hittade mina nycklar, jag letade typ överallt
men hittade inte dom. Jag gick och åt med doma ndra och hoppades att någon av dom skulle ha
mina nycklar, men tydligen inte.. Så jag fick stopppa in mina gympa kläder i linneas skåp så länge
vi hade mentorstid så jag behövde ju inget i skåpet, men vafan efter lektinen då ? Jag och Felicia
fick gå till gympasalen men hittade inte dom, så mamma fick komma och hämta mig för jag missade bussen..
hahaha, och nu har jag komit fram till at jag tror att jag ahr låst in mina nycklar i skåpet.. hihi.
Menmen. Ikväll är det träning och jag får äntligen börja träna igen. Det andra laget har match innan
så då ska jag ner och titta på den, si vi synes pusstja ♥

klass 7B (L)

Kommentarer
Postat av: Matilda Ripa

7bäst (L)

2010-10-31 @ 13:00:03
Postat av: Matilda Ripa

7bäst (L)

2010-10-31 @ 13:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0