så glömsk asså..

så duktig jag är, när jag kom till skolan i morse kom jag på att jag
hade glömt mina nycklar här hemma hahaha och dom hade ingen
extra nyckel så matildas skåp var helt fullt med mina grejer, förlåt !
Behövde endån inga grejer i skåpet typ förutom engelskan och penna
eftersom det var kort dag idag hade vi tre lektioner, en engelska och
spanska sen gympan som jag inte kunde vara med på p.g.a min fot.
Och just det, jag var hos VC idag me dmin fot ju han sa att jag förmodligen
hade överbelastat foten och att jag inte behövde rönka tur ! Men nu får jag
inte träna på några gånger menmen, bara det blir bättre :D
Nu ska jag fortsätta med läxan, pusshej ♥
& fresten nu har jag, emma, linnea och matilda anmält osstill branäs, HÄRLIGT !

min underbart coola och härliga kusin som jag saknar så in i helvete & som ni ser är han inte normal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0