provsvar

hej allesammans :D
i skolan hände ingenting speciellt.
imorgon har vi ''höstfest'' alla vi sjuor så vi ska stanna kvar efter
skolan, jag är i matgruppen så vi ska fixa maten.
innan idag när jag kom hem från skolan
så låg där ett papper från doktorn, för några veckor sedan
var jag hos doktorn och tog blod prov, jag tog blod prov för
att jag är allergisk mor jordnötter så skulle vi se hur allergisk
jag var. Tydligen visar det sig att jag är kraftigt allergrisk &
att jag måste ha med något papper i skolan varje gång även
min medecin & någon konstig nål jag ska sticka in i låret om
jag får ett kraftigt anfall, usch läskigt jag önskar att jag inte
var allergisk mot något alls..
Men så är det och jag får väll bara acceptera det & leva med det.
Nu ska jag fortsätta med läxan pusshej ♥

gammalbild.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0