och för dig har jag låtsas & dolt mina tårar

hejsan allihopa !
bloggar inte förren nu för jag är seg..
Och vet ni vad ? I skolan idag fick dom kilppa upp mitt lås för jag kunde fan ta
mig hitta mina nycklar, sen när jag kom hem, tror du inte att jag hittar min nycklar
där då !? Åhh, jag blev så jäkla arg & mamma bara skratta åt mig, hon var tydligen inte ett
dugg förvånad, blablabla.. Hahahah så nu har jag fått betala 20 kr i onödan, jaja that's life
right emma ? 
Och jag är a kind of glad för jag & jasse ska för-
modligen sova över i helgen, inte träffat min bästavän
på länge när det bara barit hon & jag.. :(
orkar inte skriva mer, hejdååååååå ! :D

känns som om vi glidit ifrån varandra, men du förstår nog inte hur mycket jag älskar dig bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0