måndaaaag

MEN TJAAAAAA :D
skola idag då helt okej tog bussen till skolan som vanligt med tildis :p
sen rullade dagen på som vanligt.
Efter skolan tog jag bussen till björkvik, skulle till biblioteket & lämna tbx en bok
träffade jasse, ermin & fille. Sen så träffade jag men älskade Vicky som jag inte sett på skit länge
fyfan vad kul det var och se dig igen din underbara människa. <3333
Sen ikväll ska jag förmodligen träffa min handikappade jasse som går på kryckor..
imorgon slutar vi tidigt, jag äääääälskar tisdagar kort skoldag+ träning med dom bästa !
& jag kom precis på att vi har engelskaprov på onsdag åhhhh, jag orkar inte.
Jag seriöst hatar prov men jaja det är bara & gilla läget eller vad man ska säga :p
tack & hej leverpastej ;D hahahaa / matildaolsson

jag älskar dig bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0