FRÅGOR

jag har riktigt tråkigt så jag tänker svara på lide frågor, haha :)

Testet börjar: 20.16
1. Fullständigt namn? - Klara Matilda Olsson
2. År?- 13
3. Vart bor du? - Skåne 
4. Färg på ditt hus? - Gul
5. Hus eller lägenhet? - Hus
6. Klass? -  7b

7. Vilket år tar du studenten? - ingen aning..
8. När gick du upp i morse? - typ kvart i sju
9. När ska du sova? - när jag somnar i soffan
10. Vad har du ätit idag? - typ macka & potatismos..
11. Dagens klädsel? - tights, vitt linne & vit tröja
12. Dagens smink? -  Täckstift, rouge & maskara
13. Dagens roligaste? -  Philip torr jag.. :D

Socialt:

14. Har du många vänner?- jag har lagom antar jag
15. Har du ovänner? -  njaa...
16. Vem chattade du med senast? - Jessica tror jag  
17. Har du pojk-/flickvän? - nix
18. Vem pratade du med sist? - min lillebror
19. Vem fick du senast sms ifrån? - felicia

Favorit:
20. Film? - Tha last song
21. Låt? - gubben i lådan
22. Mat? - ohh, jag gillar mat iaf..
23. Dryck? - Kolsyrat vatten
24. Färg? - Blå
25. Stad? - hahha, vetefan..
26. Land? - USA
27. Ämne i skolan? - svenska 
28. Människa? - många

Senaste:
29. Gången du shoppade? - några veckor sen  
30. Gången du bakade? - i måndags
31. Gången du stulit något? - never
32. Gången du rökte? - aldrig
33. Gången du drack? - precis, saft !
34. Personen du kramade? - min mamma
35. Gången d?-  hahha, denna meningen är nog inte klar..
36. Personen du dampade på? - M
37. Personen du bråkade med? - ehmm, vetefan..
38. Personen du blev ovän med? - Min syster
39. Gången du fick skrattattack? - Idag
40. Personen du snackade i tel med? - Mamma
41. Gången du grät ? - Idag
42. Gången du var kåt? - hahahhaha
43. Personen du sa snygg till? - Daniel i idol

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - vitt
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - båda
47. Tvspel eller datorspel? - inget
48. Singel eller upptagen? - upptagen
49. Hångla eller ha sex? -  har inte testat så vet inte :p
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad 
52. Blont eller svart hår? -  kvittar..
53. Har du blåa ögon eller bruna? - gråblåa
54. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD
55. Coca cola eller fanta? - cola
56. Pizza eller kebab? - båda
57. Randigt eller prickigt? - båda
58. Blatte eller svenne? - jag vill vara svenne, men annars båda :)
59. Älska eller bli älskad? - båda :p
60. Leva eller dö? - leva vafan :o
61. Vänner eller familj? - båda helst, men om jag måste välja tar jag familj

Antal
62. Personer du älskar? - mååååååånga
63. Personer du hatar? -  det säger jag inte här
64. Glassar du ätit på en dag? - ehmm, typ 5 ?
65. Gånger du haft minnesluckor? - vet inte
66. Gånger du varit hög? - aldrig
67. Personer du saknar just nu? - jasse..
68. Gånger ditt hjärta brustit? - för många gånger..

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - hahhaha, R
70. Vill du kyssa nu? - säger jag inte
71. Ska du träffa imorgon? - min släkt på mammas sida..
72. Sjöng du senast för? - felicia, fredrik, philip & robin..
73. Skickade du senast gb till i pea - ?
74. Spelade du tvspel med senast? - spelar inte tvspel
75. Vill du ta med på resa nu? - min familj & vänner
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahahha, en person ?
77. Förtjänar att dö? - ingen
78. Är söt? - min lillebror
79. Vill du sova jämsides med i natt? - vet inte :)  


Vad:
80. Gör dig glad? - Mina syskon & vänner
81. Gör dig ledsen? - mycke..
82. Vill du helst göra nu? - typ äta ostbågar & sova hahah
83. Önskar du att du slapp göra? - något antar jag..
84. Vill du ha nu? - PENGAR
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en systemkamera 
86. Längtar du till? - USA !!!!!
87. Tycker du om dina betyg? - Bra tror jag
88. Ångrar du i ditt liv? - några saker..
89. Är det bästa som hänt dig? - dom jag älskar

Vad tycker du om?
90. Rökare? - usch
91. Bråk? - nej
92. Killar? - jadå
93. Tjejer? - kompisar, ja :)
94. Skola? - asså, jag tycker ju mindre om vissa saker men det är där jag lärt känna nästan alla
95. Framtid? - hoppas jag blir bra

Övrigt:
96. Är du kär? - kär är jag väl inte, men jag kanske små gillar någon.. 
97. Hur lång är du? - kort.. typ 1.60
98. Första tanken när du vaknade? - snooze
99. Sista tanken när du somnade? - soooov 
100. Hur mycket är klockan nu? -20.32


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahahahahhaah ! Vadå gammalt ! ;)

2012-04-13 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0