allt är skit just nu, allt kretsar bara om just dig.

Hellu :)
gick och la mig vid halv ett igår för jag kollade lite på någon annan
film pappa tittade på men den var tråkig så jag gick och la mig, kände
även att jag behövde tänka igen saker och ting, mår lite bättre iaf :)
jaja, nog om det.. Senare idag ska jag, Erika och hennes kompis och mina kusiner.
Jag, Erika och Isabell ska titta på '' I rymden finns inga känslor'' den verkar lite
tråkig, men vill bara åka iväg någpnstans känns det som så det blir bra & vem
kan inte pigga upp mig om inte mina kusiner ? hihiih, mina kusiner skulle typ kolla
på ''Dumma mig'' eller nåt hette den, fast dom ska titta på den med mormor & morfar :)
men vi hörs senare idag, puss&kram ♥
 
matilda, erika & kusin oskar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0