aldrig varit så...

men tjenixen, hahaha de låter helt sjukt..
igår efter vi ätit klart & jag kollat på tv ett tag &
sen skulle jag gå upp och lägga mig fattar ni hur
arg jag var på mina föräldrara då, seriöst jag började
gråta så arg jag var jag visste fan inte var jag skulle ta vägen..
asså det låter helt sjukt men det är sant jag säger bara
tack jasse för att du finns, du är guld värd ♥
jaja, ist för att komma på dåliga tankar skriver jag
lite om idag ist.. men det har endån inte hänt så mycket..
på SOn så klappade jag en fågelunge som n¨gon hade hittat
utanför skolan, den var jättesöt :o & emil lurade mig att om jag
klappade den skulle den bita mig så jag vågade först inte klappa den...
hahahah, så feg jag är :p
nu måste jag sluta skriva för annars blir det ett långt inlägg ha det bra ! / matildaolsson¨

jag gillar faktist bilden.. :)


Kommentarer
Postat av: elin mårtensson

gullig bild !

2010-10-11 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0