och nu hände det igen, oupsi..

sen bloggning idag igen, haha that's life !
Kom hem innan vid halv fyra.. Precis
pluggat klart till provet, känne rmig inte
så säker... Men ja, vi får väl se :)
Ikväll blir det träning men´d dom bästa,
härligt ! Fresten, asså det har blivit jätte
kallt i vårt hus, våra fucking ellement vill
inte komma, igång.. Mamma säger att dom
sätts på när dte är kallt ute, men vafan det
är ju kallt ute !? Hahhaa, ibland kan det vara
tur att man har en öppenspis :] Nu ska jag hitta
på något annat, men vad vet jag inte :D Så vi hörs sötnosar.

åhhh, vad jag saknar detta ! :(

Kommentarer
Postat av: elin

fy vad jag saknar den tiden !

vi hade sjukt jävla kul :')<3



älskar dig !

2010-11-11 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0