mí estrella


tjabba :D
Precis gjort klart spanska glosorna, så nu är det klart
måste sätta mig med min SO också, ha knappt börjat
med den och den ska vara inlämnad nästavecka. Så
jag ska väl dra mig upp på mitt rum och sitta där i min
ensamhet, eller så sätter kag mig här nere...
Nej, ska inte skriva om mina läxor gör det ät bara tråkigt,
men jag vet inte vad jag ska blogga om precis. Kommentera
om ni vet !
Men ni får ha det bra så ska jag sätta igång lite
musik och skriva om Mexico, baaaaay !

måste bara berätta en rolig grej som hände i skolan;
Lärararen: Agnes, vad håller du på med?
Agnes: Ehh, läser?
Läraren: Nej, det tror jag inte för du håller boken upp och ner..
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA, snacka om att jag skrattade..


Kommentarer
Postat av: ida <3

hahahahaha., den vara bra !



du kan ju alltid skriva om tomaterna som gick över vägen, den ena blev påkörd och den andra sa - kom nu ketchup så går vi! hahahahahahaha <3



HUMOR :) (A)

2010-11-25 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0