JAG HATAR ATT STÄDA

tjenixen :D
seg morgon enligt mig.. Och jag måste verkligen städa rummet så det blit väl idag.
Ska kanske ringa någon rolig sen och se om dom vill hitta på något, sen ikväll är det ju träning också ;)
Men igår när vi kom hem från eslöv så typ kom det en katt fram till oss, innan hade den tydligen
försökt ta sig in i huset & sen igår kväll till i nu morse har den suttit kvar utanför fönstert och jamat för att den vill in, den är så söt det verkar som om den tror att den bor här. Pappa & elias vill släppa in den i huset, jaja vi får väl se hur det blir. Nu ska jag fortsätta och lyssna på musik och sånt skit så vi hörs  ♥

BILD I REPRIS


Kommentarer
Postat av: Missy

hah, lycka till med städandet! På med musiken bara så går det fortare!

2010-11-05 @ 16:43:53
URL: http://enheltarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0