ingen rubrik

hejsan hoppsan :D
Klockan tio var jag nere och kollade på Erikas match,
träffade Bellha & Victoria där nere så vi kollade på
innebandy istället.
Kom hem för en stund sen och snart ska jag bege mig
in i duschen, fixa mig & äta för sen kommer farmor och farfar
och hämtar mig och Erik(a) så ska vi och kolla på ''Forever young'',
skulle egentligen åkt iväg med Linnea idag och shoppa men,
mamma tyckte inte det blablabla...
Nej, sen måste jag plugga kemi också åhh, orkar inte!
Men ni får ha det bra solstrålar, hejdå. <3

btw, hitta en riktigt bra låt på ellens blogg ( ellencarmonius.blogg.se
det är andra delen eller hue man ska säga av '' love the way you lie''
med eminem och rihanna !

förlåt om det inte går att lyssna på låten, gå isf in på ellens blogg. <3>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0