daniel adams-ray

Tjillevippen, hahaha !
Har precis städat klart på mitt rum efetrsom vi ska
ha gäster ikväll, skulle egentligen sovit hos emma
men för att dom kommer så funka inte det...
Nu så har jag tråkigt och lyssnar på musik.
Daniel Adams-ray, äör verkligen toppen bra ! Innan
tyckte jag att han bara hade en bra låt ''Gubben i lådan''
men sen när man lyssnat på dom andra låtarna ett
par gånger ör dom också bra, men ''Gubben i lådan''
är fortfarande b-ä-s-t ! Ska försöka ta lite nya bilder
sen också så att bloggen blir lite roligare ! Vill även ha
en ny header, trött på den jag har nu. Men ska fortsätta
att ha tråkigt, pusshaj ♥

kajsa kommer nog inte gilla mig längre efter detta..


Kommentarer
Postat av: ida <3 dig

hahahahahahahahahahahahaha !!



klart hon kommer Älska dig <3

men dt var en skit snygg bild (A)

älskar dig matilda knullsson :) <3

2010-11-27 @ 15:47:27
Postat av: KAJSASOMHATARMATILDA

DU AR DUM , JAG SKA HEMNAS !

2010-11-27 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0