tråkigt så in i helvete

du
vad heter du
- klara matilda olsson 
hur gammal är du - 13 (14 om 19 dagar)
var bor du - höör
vad är det bästa med ditt liv? - familj, vänner, handboll
ångrar du mycket? - vissa saker ja.. 
vad är det bästa du vet? - allt
vad är det värsta du vet? - ormar, skyltdockor & skitsnack, haha 
säg nåt folk inte vet - ehm.. Jag gråter väldligt ofta.. ? 
vad är de godaste du vet? - fondue
vad är det äckligaste du vet? - böner 
vad e de värsta som hänt dig? - när vår hund dog.. :$ 
vad e de bästa som hänt dig? - mina syskon 
har du velat dö nån gång? - jag har inte velat dö, men man har haft tanken..

vänner
vad heter din bästavän?
- bästavänner* jasmin, emma, ida & jessica
har du många vänner? - jadå
älskar du dina vänner? - mycket
har du kallat nån av dina vänner nåt fult rakt upp i ansiktet? - yes
har du kallat nån av dina bästa vänner nåt fult rakt upp i ansiktet? - ja..
vad är det bästa med dina vänner? - att dom är underbara på alla sätt 
vad skulle du gjort om du förlora nån av dina vänner? - vill inte ens tänka att det kan hända
är du rädd för att bråka med nån? - nej
har du förlorat kontakten med många vänner? - yes.. :(

skolan
sköter du skolan?
- hyfsat ja, det tycker jag 
har du skolkat nån gång? - tror inte det
har du blivit utslängd nån gång? - nix 8)
va e de värsta som hänt dig i skolan? - när vi hade en jävla vikarie på gympan, mer säger jag inte
va e de bästa som hänt dig i skolan? - vännerna
gillar du dina lärare? - bros på vem det är..
gillar du skolan? - nej, det gör jag inte

lite mer om dig
vad är de allravärsta som hänt dig?
- har nog inte hänt något så värst i mitt liv 
har du druckit nån gång? - nej
har du provat röka nån gång? - nej
tar du skolan före vänner, handboll osv? - inte om jag blir tvingad  
säg nån du saknar - alla från min gammla klass 
säg nåt du är beroende av - tuggumi
säg nåt du önskar du hade - mycke, hahaha 
vad gillar du mest med dig själv? - mina ögon
vad hatar du med dig själv? - vet inte riktgt.. 
vad är de bästa som finns på året? - sommaren ! 
sportar du? - yes, handboll 
vad är det viktigaste i ditt liv? - att alla mår bra, inklusive mig! hehe 
skrattar du ofta? - jag tror inte någon INTE har sett mig skratta.. 
när skratta du sist? - idag, åt Elias som sjöng ''Mamma mia pattarna hänger fria'' 
brukar du gråta så mycket som du skrattar? - brukar kanske jag inte ska säga, men det händer 
brukar du gråta annars? - yes
när grät du senast? - ehmm, igår när jag kollade på One Tree Hil

vad står det i ditt senaste sms?
- Vad betyder Asg? <3 
hur många kontakter har du? ehm, vete fan..
vem ringde dig senast? - dolt
vem träffade du senast? - min familj tror ja.. 
vilken film är den bästa i dina ögon? - The last song 
vilket band är de bästa i dina öron? - BAND !? oj, ehmm Black Eyed Peas 
säg nåt du inte skulle klara dig utan - många saker, får nog inte plats här hahaha
säg nåt du aldrig glömmer - Gotland 2009 & sommaren 20010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0